čtvrtek 26. září 2019

PŘEČTENO: V KLECI, Ellison Cooper


ANOTACE:
Neuropsycholožka FBI Sayer Altair odhaluje zlé úmysly v nejhlubších zákoutích. Aby zapomněla na tragickou smrt svého snoubence, zabývá se výzkumem mysli sériových vrahů. Když policie ve Washingtonu D.C. objeví děsivou vražednou scénu – dívku, která byla dlouhou dobu uvězněna v kleci a pomalu umučena k smrti, je Sayer vyzvána, aby vyšetřování vedla. Obětí je dcera vysoce postaveného senátora a Sayer tuší, že tento případ bude bedlivě sledován.

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Bože můj, po romantických příbězích jsem přeskočila opět k thrilleru, ale pozor!!! Né jen tak k ledajakému thrilleru, toto je opravdu luxusní záležitost! Ke knížce jsem se dostala úplně náhodou, vybrala ji Hanička s @recenzeknih na naše první historické společné čtení. Společné čtení probíhalo snad jen 3 dny, i když má kniha přes 400 stran, četla se parádně, děj utíkal kosmickou rychlostí. Příběh perfektně propracovaný, tato kniha nemá chybu! Za mě zatím nejlepší kniha, kterou jsem četla tento rok! Už se moc těším na další pokračování, pokud budou příběhy stejně dobré, ať je dílů třeba 1000… tohle se nikdy neomrzí! Dokonalost v thrillerovém světě! Doporučuji moc moc!

Nakladatelství: Vendeta
Originální název: Caged
Počet stran: 432 stran  
Hodnocení: 5/5 *****