čtvrtek 26. září 2019

PŘEČTENO: MATČINA VOLBA, Samantha King


ANOTACE:
Tehdy: Madeleine žila pro svá dvojčata, Aidana a Annabel. Vždycky byla přesvědčená, že by pro ně byla ochotná i zemřít. Jenže v den jejich desátých narozenin prošla její láska zatěžkávací zkouškou. Na dveře u nich totiž zaklepal vrah a přinutil ji učinit děsivé rozhodnutí: které z dětí přežije, a které zemře – syn, nebo dcera? Dnes: Madeleine se zotavuje v nemocnici a zoufale se snaží přijít na to, proč se jí musel v jediném okamžiku zbortit celý svět. Postupně se jí začínají navracet bolestné záblesky vzpomínek na všechno, co k tragickému dni vedlo. A v tu chvíli pochopí, že život její rodiny stále visí na velice tenkém vlásku…

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Moje výhra – knihu jsem vyhrála v soutěži na instagramu. Byla jsem strašně moc ráda, protože jsem měla i knihu v Chci si koupit … Takže zabité dvě mouchy jednou ranou. Na tento psychothriller pro ženy jsem se moc těšila a musím říct, že jsem měla poslední dobou štěstí na tyto knihy, všechny se mi skvěle četly a žádná nebyla propadák i tuto mezi ně můžu zařadit… Opět parádně napsaný příběh, který Vás udržuje v napětí od začátku do konce… A ještě musím napsat, že se mi strašně líbí obálka ta je opravdu úchvatná.

Nakladatelství: Mladá fronta
Originální název: The Choice
Počet stran:  336 stran  
Hodnocení: 4/5 ****