čtvrtek 26. září 2019

PŘEČTENO: CHLAPEC, KTERÝ ROZDÁVAL SNY, Luca Di Fulvio


ANOTACE:
New York, 1909. Zaoceánským parníkem spolu s dalšími přistěhovalci z celého světa dorazí mladá žena se svým malým synkem. Pocházejí z Itálie, z oblasti, kde panují téměř středověké poměry, aby si v Americe splnili svůj sen o lepším životě. Jejich naděje však záhy utrpí trhliny, neboť ve zbídačelém italském ghettu v newyorské čtvrti Lower East Side, kde najdou útočiště, diktují pravidla brutální gangsteři a jejich kriminální poskokové. Stát se mužem znamená pro Christmase čelit realitě. Pokud chcete přežít, nesmíte měnit pravidla. Ledaže máte charisma a neuvěřitelný dar fantazie.

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Když jsem knihu začínala číst, říkala jsem si: ÁÁÁ, tak tohle je přešla vedle, tohle nebude nic pro mě… Trochu nuda… Trochu víc nuda… No a po pár stránkách se děj rozběhl a už mě kniha nepustila, musela jsem ji číst úplně všude, dokud jsem ji nedočetla. Kniha má neuvěřitelných 500 stran, ale vůbec bych tomu nevěřila, tak skvěle se čte! Christmase a Diamond dog musíte milovat … Příběh jako takový bych nazvala luxusní záležitostí, parádně vykreslený dě, až na začátek a malou výtku na konci, žádné hluché místa v knize nenajdete. Konec už byl za mě taková červená knihovna.

Nakladatelství: Knižní klub
Originální název: La gang dei sogni
Počet stran: 512 stran  
Hodnocení: 4/5 ****