čtvrtek 26. září 2019

PŘEČTENO: BEZ ROZLOUČENÍ, Samantha Young


ANOTACE:
Nora O'Brienová utekla z Indiany do Skotska, přesvědčená, že dělá správnou věc. Po třech letech v nové zemi jí však zůstala jen vina a lítost. Pak do jejího života vstoupil Aidan Lennox, starší, světaznalý a přitažlivý hudební skladatel. Ačkoli byli každý z jiného světa, probudili jeden v druhém vášeň a sílu nevzdávat se, navzdory ztrátám, které v minulosti utrpěli. Dokud jim osud znovu nehodil klacky pod nohy. Teď pohání Noru kupředu zlost a bolest. Vztek ji přinutil převzít kontrolu nad životem. Konečně si plní sny, chodí na univerzitu, hraje divadlo, přesně, jak po tom toužila. Soustředí se na své cíle a vyhýbá se tomu, aby jí někdo znovu zlomil srdce. Není to však tak snadné, jak by si přála…

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Další kniha, kterou jsem vyhrála v soutěži na instagramu. Takže jsem důkaz toho, že soutěžit se vyplatí a v tomto případě 2x. Od knihy jsem nic nečekala a byla jsem nadšená, vlastně jsem nadšená ještě teď. Od Samanthy jsem ještě nic nečetla, ani jsem ji nevedla v povědomí, nebýt výhry od knižního klubu, tak si nepřečtu, tak úžasnou knížku a nepoznám, tak úžasnou spisovatelku. Dostala jsem moc krásný, citlivý příběh s kapkou erotiky, nebylo ji tam moc …ani málo všeho prostě, tak akorát. Krásně vyvážený příběh a jsem moc ráda, že se jedná o sérii a, že budu mít možnost se zase setkat s Norou a Adinem. Jsem zvědavá, co s jejich osudem autorka zamýšlí…  

Nakladatelství: Ikar
Originální název: Play On
Série: Play On
Počet stran: 424 stran  
Hodnocení: 5/5 *****