čtvrtek 26. září 2019

PŘEČTENO: POVÍDKY POVĚSTINY, LILY A MAGOR, Jaroslav J. R. Tylich


ANOTACE:
Střelený příběh na hraně sci-fi, fantasy, grotesky a vonnegutovského pop-artu, v němž jako v každé nejlepší knížce nechybí pořádná zombie apokalypsa!

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Knihu jsem dostala na recenzi. Tento žánr nemám načtený, tak jsem byla zvědavá, jak mě bude bavit sci-fi, fantasy magořina love story, pop art. Mohlo by se zdát, že to je spíš recept na pořádný knižní guláš, ale autor moc dobře věděl jak upoutat čtenáře 😉. Od poloviny knihy jsem si zvykla na styl psaní a už sem se nemohla odtrnout. Povedená partička bravo kachen mi dala zabrat 😉 Lily a Magora si zamilujete a chcete vědět, jak to bude dál... Také hlasuji pro “magořinu” 😂 A jako ten konec??? Pane autore to si trochu ... No nic doporučuji a budu se těšit na další knihu a na Žofinku obzvlášť!


Nakladatelství: Formal group
Série: Povídky Pověstiny 1.
Počet stran: 192 stran  
Hodnocení: ****