středa 18. září 2019

PŘEČTENO: NEVÍTANÝ HOST, Shari Lapena


ANOTACE:
Do odlehlého venkovského hotelu přijíždí na zimní víkend několik hostů: Gwen a její kamarádka Riley, páry Ian a Lauren, Matthew a Dana, Beverly a Henry, proslulý obhájce David a staropanenská spisovatelka Candice. Poté co dorazí, udeří sněhová bouře, která odstřihne hotel od elektřiny i veškerého kontaktu s vnějším světem. A hned první noc dojde k tragické nehodě: Dana spadne ze schodů a zabije se. Byl to ale nezaviněný pád? Atmosféra houstne, baterie mobilů se pomalu vybíjejí a nedůvěra mezi hosty přechází v paranoiu – další smrt na sebe totiž nenechá dlouho čekat, a tentokrát už je to nepochybně vražda... Inspirace klasickými detektivkami, plíživé sílící napětí a hororové vyústění – Shari Lapena ani tentokrát neušetří čtenáře šokujícího odhalení, stejně nečekaného, jaký přinesly závěrečné zvraty v jejích předchozích psychothrillerech Manželé odvedle a Někdo cizí v domě

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Shari Lapenou jsem byla Lapena hned po přečtení její první knihy Manželé odvedle. Styl psaní autorky mi vyhovuje, pro mě záruka napínavého odpočinkového čtení. Tato kniha byla napsána taktéž velmi poutavě a napínavě, ovšem styl byl trochu odlišný, připomínal mi Agathy Christie a to je dobře. Příběh nutí k zamyšlení, snad ani jedna postava nebyla bez problému a předem čitelná, každý měl tzv. kostlivce a postupem děje vše vyplívalo na povrch. Konec pro mě nečekaný, ani jednou mě vrah nenapadl. Moc doporučuji, a né jen tuto knihu, ale všechny 3 od paní autorky.

Nakladatelství: Kalibr
Počet stran:256 stran  
Hodnocení: 5/5 *****