středa 18. září 2019

PŘEČTENO: MUFFIN A ČAJ, Theo Addair


ANOTACE:
Daniel a Kit jsou dva šestnáctiletí spolužáci, kteří snad ani nemůžou být rozdílnější. Jeden je nejlepším studentem na internátě, k okolí se chová odměřeně a úzkostlivě si střeží své soukromí. Druhý má umělecké nadání, pořádek považuje tak trochu za zbytečnost a často dřív mluví, než myslí. Zdálo by se, že přátelství mezi nimi je nepravděpodobné a cokoli hlubšího rovnou nemožné. Jenže muffin a čaj přece dokáží zázraky, to je známé přísloví. A pokud není, tak by mělo být…

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Musím se přiznat, toto je další žánr, kterým jsem ještě nepolíbená. Četla jsem jen pár knih s LGBT tematikou. Kniha se mi četla skvěle Theo je skvělý spisovatel, upoutá čtenáře od první stránky. Při čtení knihy jsem měla smíšené pocity, smála jsem se, plakala a hlavně mě nutila stále přemýšlet. Nebudeme si nic nalhávat, ještě to pořád 2 kluci a nebo 2 holky mají v dnešní době těžké. Předsudky má spousta lidí stále! (smutné) Knihu doporučuji a moc se těším na Daniela a Kita v dalším díle.

Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 272 stran
Hodnocení: 5/5 *****