pondělí 9. září 2019

PŘEČTENO: Nikdynoc, Jay Kristoff


ANOTACE: 
Dcera popraveného zrádce Mia Corverová se ukrývá ve městě postaveném z kostí mrtvého titána. Vydává se na cestu, aby se stala učednicí nejobávanějšího a nejtajemnějšího sdružení vrahů v celé zemi – Rudé církvi. I když vyniká v použití jedů a zbraní, nemůže ji to zachránit před spiknutím, které se na ni v temnotě chystá. Dokáže ho odhalit včas, než ji dostihne, a pomstít se těm, kteří můžou za smrt jejího otce?
 

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Musím se přiznat, že YA žánr nemám vůbec načtený. Četla jsem jen Harryho a to zatím taky né, všechny díly. Kniha se objevovala všude, byla a měla skvělé ohlasy a tak jsem si řekla, že si ji přečtu i já, ať vidím co na ni všichni vidí. Začátek byl pro mě krutý, styl autora mi neseděl, vše bylo takové jiné, musela jsem si zvykat, Hodně jsem se trápila, vůbec jsem se nemohla začíst. Skoro v polovině knihy jsem to chtěla i vzdát! Říkala jsem si, že to prostě není žánr pro mě! Naštěstí se děj rozjel a už jsem knihu nepustila z ruky. Děj byl prostě dokonalý a úžasný… Texty pod čarou mi nevadily, naopak mi přišly fajn… Knihu můžu doporučit a těším se na pokračování série – Boží hrob doufám vyjde co nevidět

Nakladatelství: Cooboo
Originální název: Nevernight
Počet stran: 448 stran  
Hodnocení: 4/5 ****