pondělí 5. srpna 2019

PŘEČTENO: Dětské zoubky, Zoje Stage


ANOTACE: 
Suzette se nedaří navázat vztah se svojí sedmiletou dcerou, která nemůže – nebo nechce – mluvit. Už od jejího nejútlejšího dětství cítila, že ji Hanna odmítá. Suzette připadá, že ji její dítě nenávidí, a ta myšlenka ji děsí. Alex by chtěl věřit své manželce, že se jejich dcera chová krutě a nenormálně, jenže s ním přece normálně mluví! Je Hanna jen zlobivá holčička, jejíž chování pramení z vysoké inteligence, kreativity a snad i osobního kouzla? Nebo se opravdu snaží svoji matku zabít? Silný a břitký psychologický román nové talentované autorky Zoje Stage nabízí více otázek, než odpovědí – a podrží si své tajemství až do šokujícího konce.
 
MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Já jsem tušila, že to bude dobré, a přesto mě kniha velmi překvapila. Děj utíkal, nutil mě otáčet stránky a přihlížet tomu co ta malá „bestie“ zase vymyslí…
Těžko říct, kde se stala chyba, že s malé krásné holčičky vyrůstá pod rukama rodičů malá manipulátorka a psychopatka. Když se matka stará málo je to špatně, když se stará moc je to taky špatně… opravdu je těžké najít ten střed… a někdy se to hold nepovede… Opravdu noční můra každé matky, člověk aby se vůbec bál mít děti… Konec příběhu je otevřený, ale vůbec jsem se nad tím nepozastavila, na 99,9% každý pochopí, jak to stejně s Hannou a jejími rodiči bude dál… Skvělý thriller, doporučuji moc!  


Nakladatelství: Omega
Originální název: Baby Teeth
Počet stran: 360
Hodnocení: 5/5 *****

Kde knihu koupit: https://www.cbdb.cz/kniha-244751-detske-zoubky