úterý 13. srpna 2019

PŘEČTENO: SKVRNA, Gillian Flynn


ANOTACE:
Mistrovská hororová povídka od světové bestselleristky Gillian Flynnové je poctou klasickým duchařským historkám a dalším důkazem autorčina všestranného spisovatelského talentu (získala za ni prestižní Edgar Award). Důkazem, který si nelze nechat ujít. Neškodné podvůdky, snaha přežívat, drobné lži, a taky jeden věštecký salon se speciálními službami v zadní části. To je svět mladé ženy, na kterou se jednoho upršeného jarního dne obrátí Susan Burkeová, které straší v domě. Jenže ten starý viktoriánský dům skrývá víc tajemství než jednu krvavou šmouhu na stěně a pochybné duchy, které vyžene trocha šalvěje a mořské soli. Dost možná tady půjde někomu i o život…Skvrnu (v originále Grownup, původním názvem What Do You Do?) napsala Flynnová pro soubor Rogues (Darebáci), který z povídek vícera autorů sestavil George R. R. Martin. Toto je její první samostatné vydání.


MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Hned první strana si mě připoutala ke čtení... Myslela jsem, že když je to tak krátká kniha, že to nebude nic pro mě. Ale stále se přesvědčuji  jak málo, mám načteno, a jak mě toho ještě hodně dokáže překvapit. Povídka byla parádní, četla se sama, moc jsem se teda nebála, ale i tak nejsem zklamaná, že jsem jí obětovala hodinu času. Občas neuškodí si přečíst příjemnou odpočinkovou jednohubku. A jedeme dál, určitě to nebyla poslední kniha od paní autorky, ještě od ní nemám přečtené dvě...

Nakladatelství: Knižní klub
Originální název: The Grownup
Počet stran: 72
Hodnocení: 4/5 ****
Kde knihu koupit: https://www.cbdb.cz/kniha-204952-skvrna-grownup