čtvrtek 22. srpna 2019

PŘEČTENO: DÍVKY VE VODĚ, Victoria Jenkins


ANOTACE: 
Jednoho chladného rána najde policie v místním parku tělo Loly Evansové. K vyšetřování přizve Alex Kingovou a Chloe Laneovou, aby dopadly vraha. O několik dní později se začne pohřešovat další dívka. Zdá se, že obě děti měly společnou pohnutou historii a také byly členkami stejné terapeutické skupiny. Kdo je onou zrůdou, která jde po krku těmto zranitelným slečnám? Zatímco obě policistky začínají skládat dohromady jednotlivé stopy, Chloe si uvědomuje, že i ona sama je v nebezpečí. Odhalí totiž tajemství spojené se smrtí jejího bratra, pro jehož udržení v tajnosti je někdo připravený udělat cokoliv, tedy i zabít. Alex a Chloe jsou odhodlané najít zabijáka dřív, než bude jeho řádění stát životy dalších lidí.

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Poslední dobou mám šťastnou ruku ve výběru knih. Ani tady můj instinkt nezklamal.  Parádní oddychová detektivka, kde hlavními hrdinkami jsou sympatičtí  detektivové Alex a Chloe.  Kniha se četla velmi rychle, napomáhaly k tomu i krátké kapitoly, které já mám hodně ráda.  Koukala jsem, že paní spisovatelka již stačila napsat další 3 díly, takže za mě určitě šanci dostanou a ráda si přečtu pokračování těchto sympatických hrdinek, zkrátka mě zajímá, co Victorie s holkami zamýšlí…

Nakladatelství: Omega
Originální název: The Girls in the Water
Počet stran: 392 stran  
Hodnocení: 4/5 *****

Kde knihu koupit: https://www.cbdb.cz/kniha-240103-divky-ve-vode-the-girls-in-the-water