čtvrtek 25. července 2019

PŘEČTENO: Bez srdce, Marissa Meyerová

ANOTACE: 
Catherine je jednou z nejžádanějších dívek v říši divů a o ruku ji chce požádat sám Král. Ona má ale jiné sny, netouží stát se královnou. Když potká na královském plese pohledného a záhadného Šprýma, rozhodne se, že nebude jen figurkou ve hře někoho jiného. Se Šprýmem se začne potají scházet i přesto, že oba riskují královu nelibost a hněv jejích rodičů. Cath je však pevně odhodlaná zvolit si vlastní cestu, jenže v zemi plné kouzel, šílenství a nestvůr má osud jiné plány.


MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Nádherně zpracovaný pohádkový příběh "Alenky v říši divů" Kniha mě vtáhla do děje od první stránky, hlavní i vedlejší postavy byly dokonale popsány a hned jsem si je zamilovala. Opět se v knize propojuje mé oblíbené téma a to láska versus jídlo, při čtení jsem měla pořád chuť na nějaký koláč nebo dortík...Je to moje první kniha v tomto stylu, a teď po dočtení můžu s klidným svědomím říct, že není poslední... Autorka má neuvěřitelně skvělý čtivý styl psaní, velkou fantazii a vytvořila úžasný příběh. Určitě doporučuji si ji přečíst. Kniha mě nalákala tak, že mám v plánu si přečíst další díla autorky - Měsíční kroniky...Moc se těším už teď vím, že to bude zase neskutečný zážitek. 

Nakladatelství: EGMONT
Originální název: Heartless
Počet stran: 416
Hodnocení: 5/5 *****