sobota 13. července 2019

PŘEČTENO: Muž v černém, Sylvain Reynard

ANOTACE:
Acacia si buduje kariéru v prestižním hotelu Victoire, kde pečuje o ty nejvlivnější hosty. Když se poprvé setká se záhadným Nicholasem Cassirerem, je jí jasné, že přesvědčit ho o svých schopnostech bude tvrdý oříšek. Přestože jí zadává jeden nesplnitelný úkol za druhým, Acacia se nenechá odradit a brzy si získá jeho důvěru. A když jí kvůli nedorozumění hrozí výpověď, přijme Nicholasovu pracovní nabídku a vstoupí do světa umění i nebezpečných tajemství...

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:

SYLVAIN REYNARD je můj oblíbený autor, četla jsem od něj všechny knihy, které vydal. První setkání s jeho knihami jsem měla, když jsem začínala číst - Hříšné odstíny vášně jsem zhltla jako malinu a pokračovala jsem mezi "kusem" Princ" dále následoval maratón v podobě Florentské trilogie...

Když jsem zjistila, že pan autor vydal novou knihu, neváhala jsem a přála jsem si ji k narozeninám a neudělala jsem chybu. Kniha byla výborná, četla se skvěle...Styl autora mi hodně sedí, a už se moc těším až zase něco nového napíše...


Nakladatelství: XYZ
Originální název: The Man in the Black Suit
Počet stran: 424
Hodnocení: 5/5 *****