neděle 21. července 2019

PŘEČTENO: Sexy mlékař, Alice Clayton -série Hudson Valley #2

ANOTACE:
Romantická komedie od autorky bestselleru Nabíječ! Natalie Graysonová má všechno. Je krásná, žije na Manhattanu a pracuje jako top manažerka přední reklamní agentury, jejíž kampaně se nebojí provokovat. Má spoustu přátel, milující rodinu a v adresáři samé pěkné svobodné mládence. Co víc by si mohla moderní holka z velkoměsta přát? Odpovědí je, samozřejmě… sýr. Nataliinou oblíbenou činností je trávit sobotní rána na Union Square, kde se každý týden koná farmářský trh, na němž se může naplno oddat své vášni pro všechno mléčné. Nataliin oblíbený stánek navíc uspokojuje i její vášeň pro všechno sexy. Oscar Mendoza, majitel mlékárny Bailey Falls a dodavatel těch nejlepších farmářských sýrů, jaké může Hudson Valley nabídnout, je vysoký, snědý, záhadný… a vypadá to, že nejeví zájem. Nebo to si alespoň Natalie myslí – ačkoli jí to nezabrání snít o velikosti jeho, ehm, bandasky na mléko. Romantika bublá, vášeň pění, a něco neuvěřitelného vyplouvá na povrch. Mohla by to být…láska?

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Před pár dny jsem přečetla Sexy farmáře,  nedalo mi to a hned jsem sáhla po pokračování této série. A myslím, že jsem udělala dobře, protože jsem měla děj Roxie a Lea v čerstvé paměti.
Tato kniha je vlastně samostatný příběh Roxiiny kamarádky Nat a Oskara, který je kolega farmáře Lea s první knihy. Shodou okolností jejich příběh začíná… přesně v tu chvíli, kdy u Roxie a Lea už je vše doslova „upečeno“
Nečekala jsem od knihy nějakou vysokou literaturu, takže mé očekávání knížka splnila, odpočinutí a vyčistění hlavy se dostavilo,  za mě spokojenost. Pěkné letní čtení a líbil se mi úplně stejně jako první díl. Nemohu nezmínit obálku – něco tak ošklivého, nééé prosím už nééé (kde je ten dvoumetrový potetovaný bručoun???) Hmmm škoda! 
Tak teď už se jen můžeme těšit, co paní autorka vymyslí  v třetím příběhu, kde hlavní hrdinkou bude třetí z kamarádek a to Clara? 
 
 
Nakladatelství: Mladá fronta

Originální název: Cream of the Crop
Počet stran: 240
Hodnocení: 3/5 ***

Kde knihu koupit: https://www.cbdb.cz/kniha-251489-sexy-mlekar-cream-of-the-crop