úterý 16. července 2019

PŘEČTENO: Alice Clayton, Sexy farmář - série Hudson Valley #1

ANOTACE: 
Roxie Callahanová pracuje jako soukromá šéfkuchařka pro nejbohatší, nejzákeřnější a kaloriemi nejposedlejší hollywoodské paničky. Když jí jedna menší nehoda se šlehačkou zničí pracně vybudovanou kariéru, ještě ráda se vrátí domů na východní pobřeží, aby na chvíli převzala rodinné bistro.
Poté co jí místní farmář Leo
Maxwell přiveze pár krásných bio oříšků, začne Roxie přemýšlet, jestli to léto v domnělém zapadákově přece jen nebude stát za to. Jenže Leo se ne nadarmo angažuje v hnutí Slow Food a na všechno jde radši pěkně pomalu. Na všechno.
Roxie je odhodlaná vrátit se zpět do L.A. Nebo ji snad vábení líně poletujících světlušek a lechtivé farmářské fantazie přinutí zůstat nadobro?

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Po knížce jsem pokukovala už delší dobu, ale název knihy a ta obálka mě odrazovala.. (především mě pobavila poznámka od autorky: "Zvažovala jsem možné názvy" Saláti netáhnou. Vsaď svoji řepu. Hele, to je moje okurka. Díky bohu jsem se nakonec rozhodla pro poněkud méně trapný název Sexy farmář) :-)  Nooo tak to, fakt nevím... jestli tohle bylo úplně šťastné :-)

Ale musím uznat, že čtení jsem si užívala a občas jsem se i zasmála. Děj ubíhal příjemně rychle, bavil mě a chtěla jsem vědět, jak to bude dál. Příběh se točil kolem farmy, letní lásky a jídla. (Doporučuji při čtení mít něco k nakousnutí při sobě :-))  

Všechny postavy mi jsou sympatické, Leo hmmm fakt sexy a Roxi správně trhlá... Čas, který jsem s knížkou strávila, byl příjemný. Bohužel na sérii Nabíječ kniha nedosáhla. Knížka splnila, co jsem od ní chtěla - Super oddechové lehké čtení.


...ale i tak, světe div se... ráda si přečtu pokračování #2 Sexy mlékař.


Nakladatelství: Mladá fronta
Originální název: Nuts
Počet stran: 248 
Hodnocení: 3/5 ***

Kde knihu koupit: https://www.cbdb.cz/kniha-209123-sexy-farmar-nuts