pátek 4. října 2019

PŘEČTENO: SMRTÍCÍ BÍLÁ, Robert Galbraith


ANOTACE:
Čtvrtý případ Cormorana Strika a Robin Ellacottové „Viděl jsem, jak zabili dítě.“ S těmito slovy jednoho dne navštíví utrápený mladý muž soukromého detektiva Cormorana Strika a prosí ho o vyšetření zločinu, jehož byl údajně svědkem v dětství. Třebaže je mladík zjevně nevyrovnaný, jeho příběh zní věrohodně. Než ho ale detektiv stihne vyslechnout, muž v panice uteče. Strike a jeho společnice Robin se pustí do složitého vyšetřování, které je zavede do zákulisí britského parlamentu i do světa temných rodinných tajemství.

MŮJ NÁZOR NA KNIHU:

Toto trvalo… dva roky čekání a je to tady! Tuto sérii považuji za moji srdcovou záležitost. Pro mě asi nejočekávanější novinka tohoto podzimu. Na čtvrtý díl detektiva Cormorana Strika a jeho kolegyni Robin jsem se moc těšila… To, že kniha má 720 stran a děj je obsáhlý, může někoho odradit, ale já styl psaní Rowlingové miluji. Klidně bych zvládla i 1000 stran a naprosto si to užívala…

Moc se mi líbí, že kniha vlastně začíná tam, kde třetí díl skončil a to Robininou svatbou. Hned jsem se i po těch letech, kdy jsem naposledy třetí díl dočetla, zorientovala. Za mě opět dokonalost, svižný děj já jsem se nenudila ani minutu. Moc doporučuji! Teď jsem zjistila, že byl natočen dokonce i seriál, tak to mám radost, že se jen tak s Cormoranem a Robin nemusím loučit a ještě chvíli s nimi pobudu.

Nakladatelství: Kniha Zlín   
Originální název: Lethal White
Počet stran: 720 stran  
Hodnocení: 5/5 *****