středa 3. června 2020

PŘEČTENO: Nezbytná opatření, Antonín Mazáč

ANOTACE:

Za bílého dne je na poloprázdné ulici postřelen právník Dominik Brandl. Snaží se uniknout neznámému útočníkovi a nachází pomoc u bývalé spolužačky. I přes její námitky se vydává do ulic, aby se pokusil zjistit, kdo mu usiluje o život. Na jiném místě se dostává forenznímu fonetikovi Marku Deylovi do rukou nahrávka z domu, v němž došlo k dvojnásobné vraždě. Díky špatné kvalitě záznamu se pouští Marek do souboje s časem, zvukem i všehoschopným tajemným protihráčem, který je pravděpodobně přesvědčený o tom, že pro něj nejlepší forenzní fonetik představuje akutní nebezpečí. Jak se s tím vypořádá člověk, který není zvyklý čelit smrtelné hrozbě?


MŮJ NÁZOR NA KNIHU:

Než se trochu rozepíši o knize, chtěla bych říct, že Antonín Mazáč je pro mě česká jednička v psaní detektivek. Je to už má 3 kniha Pana autora a ani tentokrát mě nezklamal, polovinu děje mě tahal na vařené nudli, to nevím jestli mu někdy odpustím…

Mám načteno docela hodně detektivek a thrillerů a občas se mi podaří, že odhalím vraha či pointu. Tady jsem však neuspěla, mé vyšetřovací schopnosti nestojí za nic a já se nechala napálit. Spadla mi brada nad tím, jak autor dokázal celý děj zvrátit, obrátit, převrátit nebo nevím, co se to stalo, ale bylo to dokonalé! Vše v knize je popsáno dokonale, žádné zabíhání do zbytečných detailů a vysvětlování. Kniha bude bavit všechny milovníky detektivek.

Moc doporučuji a já budu tajně doufat, že má autor už rozepsanou knihu další!

Prostě a jednoduše plných 5*

 

Nakladatelství: Talent Pro Art

Počet stran: 340 stran

Hodnocení: 5/5 *****

Kde knihu koupit: https://www.knihydobrovsky.cz/kniha/nezbytna-opatreni-220461825?utm_source=CJ&utm_medium=affiliate&utm_campaign=9263849&utm_content=13240526&cjevent=06218f30a62611ea83cb00690a180510