sobota 2. listopadu 2019

PŘEČTENO: LETNÍ DĚTI, Dot Hutchison

ANOTACE:
Agentka Mercedes Ramirezová najde na verandě svého domu malého chlapce. Jeví známky týrání, je pokrytý krví a v rukou svírá plyšového medvídka. Hoch jí vypráví děsivý příběh: tajemný anděl mu přímo před očima brutálně zavraždil rodiče a potom ho přivedl k Mercedes, aby ho ochránila. A tím to zdaleka nekončí. Chlapec totiž není poslední dětskou obětí týrání násilnických rodičů, která se objeví před agentčinými dveřmi.


MŮJ NÁZOR NA KNIHU:
Letní děti je třetí díl ze série Sběratel, jelikož jsem četla oba předchozí díly a moc se mi líbily, byla povinnost si opatřit i tuto knihu. A myslím, že to byla skvělá volba.  Opět se potkáváme se známými vyšetřovateli a holkami ze zahrady motýlů. Musím vyzdvihnout fenomenální čtivý styl autorky, kniha mě nenechala vydechnou, přečetla jsem ji skoro na jeden zátah. Pro mě Letní děti byly o fous lepší než Májové růže a už se můžu těšit na 4. díl, který si určitě přečtu. 

Nakladatelství: XYZ 
Originální název: The Summer Children  
Počet stran:  360 stran  
Hodnocení: 5/5 *****